Reteta De Gogosari In Otet

Apropo castravetii facuti dupa aceasta reteta sunt la fel foarte deliciosi si gustosi acum am pus si niste gogonele conopida si varza rosie sa vedem cum vor fi. 10 foi de dafin.

Gogosari La Otet Fara Fierbere Caietul Cu Retete

Mama punea si mai pune si acum zeci de borcane de gogosari in otet pentru iarna.

Reteta de gogosari in otet. Gogosari marinati in otet pentru iarna reteta simpla. Eu am inceput sa pun si in varianta la rece cam de 20 de ani dupa o reteta fara oparire. O lingura piper boabe.

A doua reteta din seria conservelor pentru iarna pe care am inceput o zilele trecute cand am postat articolul despre cum sa faci suc de rosii fara conservanti click aici am hotarat sa fie cea de gogosari in otet fara fierbere si fara conservant este o reteta simpla si rapida pe care am luat o de la o matusa de a mea brasoveanca de loc si. Gogosari in otet reteta de gogosari marinati in otet conserva demuraturi pentru iarna gogosarii se oparesc in marinata clocotita si. In familia mea sunt foarte iubiti si i mancam ca pe garnitura la diferite mancaruri in salatele boeuf.

Gogoşarii se spală şi se taie în bucăţi potrivite. Este reteta mamei mele asa cum pune gogosarii in otet de cand ma stiu. Reteta de gogosari in otet este una foarte draga sufletului meu.

3 linguri sare grunjoasa. O reteta ardeleneasca de gogosari in otet primita de mama mea de la o buna prietena de ai ei din cluj cum se prepara gogosarii in otet. Apoi se pregăteşte un fel de saramură din apă oţet ulei sare zahăr piper boabe de muştar şi foi de dafin după care se pune compoziţia la fier la foc potrivit.

Ingrediente reteta gogosari in otet pentru iarna. 4 kg de gogoşari 400 ml oţet de vin de 9 grade 400 grame zahăr 80 grame sare pentru murături o legătură frunze de ţelină o lingură de boabe de piper. Este reteta pe care mama o pregateste de cand eram copil si este cea care imi place cel mai mult.

Gogoşari în oţet fără fierbere. Vezi direct reteta vezi reteta video tipareste reteta. Asa ca in fiecare an ma asigur ca am productie proprie de castraveti si gogosari in otet macar cate 10 borcane de fiecare.

Gogoşari în oţet pentru iarnă. Gogosari in otet la rece fara fierbere fara conservant gogosari murati la rece care raman crocanti si aromati plini de vitamine. Gogosarii se mentin tari crocanti nu fermenteaza si se pot pastra si 3 ani.

Gogosari in otet reteta cu gogosari in otet opariti naturali fara conservanti. Un litru otet de vin. Gogosari in otet fara fierbere si fara conservant.

Se potriveşte totul după gust. Astăzi va vom prezenţa o reţeta de gogoşari în oţet care nu necesită fierbere şi nici conservant.

Gogosari La Otet Fara Fierbere Caietul Cu Retete

Reteta Gogosari Cu Conopida In Otet

Gogosari In Otet Fara Conservanti Retete Cu Gina Bradea

Gogosari In Otet La Rece Fara Fierbere Savori Urbane Recipe Canned Food Canning Recipes Romanian Food

Gogosari In Otet Fara Conservanti Retete Cu Gina Bradea

Gogosari Murati Pe Iarna In Otet Fara Fierbere Fara Sterilizare Youtube

Reteta Gogosari Cu Otet Si Zahar

Gogosari Cu Conopida In Otet Diva In Bucatarie

Gogosari La Oţet Pentru Iarnă Bucate Aromate


You have just read the article entitled Reteta De Gogosari In Otet. You can also bookmark this page with the URL : https://malayfitri.blogspot.com/2021/04/reteta-de-gogosari-in-otet.html

Belum ada Komentar untuk "Reteta De Gogosari In Otet"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel